okt
  • woensdag, 14:30 uur
  • woensdag, 16:45 uur
  • Gasthuiskerk, Lange Delft 94, Middelburg

Hierbij nodigen we jullie uit op de ouderencontactmiddag op 9 oktober 2024 in de Ontmoetingsruimte van de Gasthuiskerk. Aanvang 14.30 uur tot ca 16.45 uur.
Voor deze middag zal Willemien van der Toorn i.s.m. de andere reisgenoten verslag uitbrengen en foto’s tonen van de Hongarije-reis van mei 2024.
We hopen dat er een goede opkomst is, zodat we een gezellige middag zullen hebben. U hoeft zich niet aan te melden.
Indien er mensen zijn die graag willen komen, echter die slecht ter been zijn of geen vervoer hebben, willen wij bij uitzondering degenen komen halen (per auto).
De contactpersonen voor de Ouderencontactmiddag zijn; Flora & Henk Nieboer, Mattie Wisse, Kees & Wilmy Hegi en Christien & Ernst Hooijer.
Telefoonnummers of e-mail staan vermeld in de Gemeentegids.