De Kerkendag die oorspronkelijk stond gepland op 10 mei jl. kon om organisatorische redenen op die datum helaas niet doorgaan. De commissie is daarna op zoek gegaan naar een ander moment om de dag te laten plaatsvinden. Inmiddels is een nieuwe datum bekend: DV zaterdagavond 9 november 2024 in het kerkgebouw van de gemeente van Bunschoten-Spakenburg.

Deze samenkomst zal in het teken staan van verootmoediging en ontmoeting. Vanaf 18:30 uur staat de koffie klaar. Het programma, dat een mooie afwisseling is van samen zingen, bidden en luisteren naar Gods Woord, begint om 19:30 uur. Ook na afloop is er gelegenheid elkaar te ontmoeten. Muzikale medewerking wordt verleend door een gelegenheidsensemble.